FAQ
Realizacja zamówienia:
Wysyłka:
Płatności:
Zapytania o produkt:
Zwroty i wymiany:
Reklamacje:
Przewodnik po Twoim koncie:
Zakupy hurtowe:
Realizacja zamówienia
Odbiór osobisty
Odbiór osobisty ze względu na pandemię, możliwy jest wyłącznie w piątek w godzinach 12-17 po otrzymaniu wiadomości email potwierdzającej realizację zamówienia.
Prosimy o zasłanianie ust i nosa przy pomocy maseczki. Osoby bez maseczki nie będą obsługiwane.
Wysyłka
Metody dostawy
Metody i koszty dostawy znajdziesz pod adresem: https://robik.radom.pl/content/koszty-wysylki
Przesyłka zagraniczna
Koszty wysyłki zagranicznej znajdziesz pod adresem: https://robik.radom.pl/content/koszty-wysylki#przesylki-zagraniczne
Płatności
Sposoby płatności
Sposoby płatności znajdziesz pod adresem: https://robik.radom.pl/content/metody-platnosci
Zapytania o produkt
Gdzie znajdę tabelę wymiarów?
Tabela wymiarów znajduje się pod rozmiarem wyświetlanego produktu.
Jak dobrać rozmiar?
Żeby trafnie określić rozmiar, zmierz odzież aktualnie używaną i porównaj wymiary z danymi podanymi w tabeli rozmiarów.
Pamiętaj większość firm posiada własne rozmiarówki, które mogą się od siebie różnić.
Naszą rozmiarówkę chwali sobie zdecydowana większość naszych klientów i dlatego często do nas wracają po kolejne zakupy.
Zwroty i wymiany
Czy mogę zwrócić produkt?
Zamówiłeś zły rozmiar, towar nie spełnia Twoich oczekiwań? Masz 30 dni na odstąpienie od umowy.
W jakim czasie mogę dokonać zwrotu/wymiany?
Na dokonanie zwrotu lub wymiany masz 30 dni od otrzymania zamówienia.
Nie masz czasu na ręczne wypełnianie druczków na poczcie, możesz skorzystać z wygodnych zwrotów.
Skorzystaj z formularza, wypełnij dane, opłać zwrot szybkim przelewem i zanieś paczkę do jednego z punktów odbioru.
Zwrot możesz nadać bez etykiety w najbliższym Paczkomacie InPost lub punktach Innmedio, 1 minute, Relay oraz oddziałach DHL.
Jeśli wydrukujesz etykietę zwrot możesz nadać w sklepach Żabka, Kaufland, ABC, Stokrotka, Euro Sklep, Lewiatan, Groszek, API, Innmedio, 1 minute, Relay oraz oddziałach DHL
Reklamacje
Jak złożyć reklamację?
W celu weryfikacji naszej pomyłki/błędu lub wady produktu prosimy o przesłanie zdjęcia otrzymanych przedmiotów oraz wypełnienie i odesłanie w formie elektronicznej formularza reklamacyjnego na adres: kontakt@robik.radom.pl
Po potwierdzeniu podejmiemy dalsze czynności reklamacyjne.
Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania poprawnego zgłoszenia reklamacyjnego.
FORMULARZ REKLAMACYJNY PDF
|
FORMULARZ REKLAMACYJNY DOC
|
Przewodnik po Twoim koncie
W jaki sposób założyć konto w sklepie robik.radom.pl?
Aby założyć konto w sklepie internetowym robik.radom.pl wejdź na stronę https://robik.radom.pl/rejestracja
Wpisz swój adres email i kliknij utwórz konto.
Następnie wypełnij wymagane pola tj. Imię, Nazwisko, Adres e-mail, hasło, dane adresowe oraz zaznacz pole Potwierdzam, że zapoznałem się i akceptuję regulamin oraz politykę prywatności sklepu internetowego. Kliknij Rejestruj.
Zakupy hurtowe
Jak otrzymać dostęp do cen hurtowych?
Aby otrzymać dostęp do cen hurtowych należy zarejestrować się na stronie www.robik.radom.pl oraz przesłać na adres: hurt@robik.radom.pl dokumenty rejestrowe firmy (wpis do CEIDG, nr NIP). Po weryfikacji otrzymają Państwo dostęp do panelu sklepu z cenami hurtowymi. Rejestracja wiąże się z akceptacją ogólnych warunków sprzedaży zawartych w niniejszym regulaminie sklepu. Rejestracja oznacza podanie swoich danych teleadresowych firmy niezbędnych do realizacji zamówienia oraz stworzenie loginu i hasła w celu logowania się na stronie. Rejestracja jest całkowicie bezpłatna.