Regulamin sklepu - Robik

REGULAMIN ZAKUPÓW DETALICZNYCH

Regulamin, na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) oraz art. 8 i nast. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.) Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie za pośrednictwem Sklepu, powyższe zapewnia możliwość zapoznania się z jego treścią przed zawarciem umowy.

Sklep internetowy robik.radom.pl, działający pod adresem www.robik.radom.pl, prowadzony jest przez firmę ROBIK Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu, ul. Marywilska 30, KRS 0000689540, NIP 9482611208, REGON 367971050

Kontakt ze Sklepem - za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@robik.radom.pl,telefonicznie: 508616661, pisemnie na adres: Marywilska 30, 26-600 Radom.

Słowniczek:
Sklep - prowadzony przez firmę ROBIK Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu, ul. Marywilska 30, sklep internetowy działający pod adresem: www.robik.radom.pl, sprzedający towary za pośrednictwem Internetu,
Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
Czas realizacji zamówienia - czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże je przewoźnikowi realizującemu wybraną przez Klienta formę dostawy,
Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej dokonująca zakupów w Sklepie,
Konsument - osoba w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego,
Konsultant - osoba obsługująca Klienta w Biurze Obsługi Klienta (BOK), porozumiewająca się z konsumentem telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie,
Konto Klienta - baza zawierająca dane Klienta służące min. do realizacji składanych zamówień, historię zamówień, preferencje Klienta dotyczące wybranych funkcjonalności Sklepu, dane dotyczące wpłat,
Przelew tradycyjny - płatność wykonywana przez Klienta w banku poprzez konto internetowe lub stacjonarne lub na poczcie,
Przelew elektroniczny - płatność wykonywana przez Klienta z konta bankowego on-line, za pośrednictwem systemów płatności on-line,
Punkt Odbioru robik.radom.pl - punkt prowadzony przez firmę ROBIK Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu, ul. Marywilska 30 w którym można odebrać zamówienie zrealizowane przez Sklep,
Kodeks Cywilny - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 (Dz. U. z 2014 r. poz.121 z zm.),
Ustawa o prawach konsumenta - Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz. U. z 2014 r poz. 827)
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną - Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 (Dz. U z 2013 r poz. 1422 z zm.).


Przyjmowanie i realizacja zamówień.

  1. Sklep prowadzi sprzedaż towarów i usług za pośrednictwem sieci Internet. Informacje
    o towarach i usługach Sklep zamieszcza na stronie www.robik.radom.pl.

  2. Zamówienia od Klientów są przyjmowane poprzez stronę internetową www.robik.radom.pl, 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. Składanie zamówień przez Internet jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:

  • System operacyjny: Windows lub Linux (z konsolą graficzną) lub Mac OS

  • Procesor: 1 GHz

  • RAM: 1 GB pamięci RAM

  • Dysk twardy: 8,0 GB wolnego miejsca

  • Karta graficzna: 256 MB pamięci obsługująca rozdzielczość 1024x768

  • Sterowanie: klawiatura, mysz

  • Opcjonalnie: słuchawki

  • Łącze internetowe o przepustowości minimalnej: download 512 kbit/s, upload 128 kbit/s

  • Przeglądarka internetowa z obsługą JavaScript IE (min. wersja 7) lub Google Chrome (min. wersja 13) lub Mozilla Firefox (min. wersja 10)

  1. Do dokonywania zakupów w Sklepie niezbędne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.


  1. W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać:

  • wyboru zamawianych towarów lub usług,

  • wyboru sposobu dostawy, spośród dostępnych oraz adresu dostawy i adresu, na jaki ma być wystawiona faktura (mogą to być różne adresy),

  • wyboru sposobu płatności spośród dostępnych w Sklepie.

  1. W wyniku złożonego przez Klienta zamówienia, Sklep przesyła do Klienta potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji na podany przez Klienta adres e-mail. Z tą chwilą, uważa się umowę sprzedaży pomiędzy Sklepem, a Klientem za zawartą. Do przesyłki zawierającej towar dołączony jest paragon imienny lub faktura VAT (o ile Klient wybrał ten dowód zakupu).

  2. W przypadku braku możliwości realizacji części zamówienia, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma następujące możliwości:

  • częściowa realizacja - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych towarów,

  • anulowanie całości zamówienia,

    Jeśli Klient dokonał zapłaty za towar objęty zamówieniem - Sklep zwróci należność zgodnie z procedurą opisaną w Dziale VIII Zwrot należności Klientom.

  1. W przypadku braku zapłaty za towar objęty zamówieniem w terminie 14 dni od dnia złożenia zamówienia, Sklep anuluje złożone zamówienie, o czym Klient zostanie poinformowany, poprzez wysłanie wiadomości na podany przez Klienta adres e-mail.

  2. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży w magazynie Sklepu lub u jego dostawców.

Zmiany w zamówieniach.

  1. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu lub je anulować do momentu przygotowania zamówienia do wysyłki. Aktualny status zamówienia dostępny jest po zalogowaniu na konto Klienta w zakładce "Moje zamówienia". Wprowadzanie zmian możliwe jest poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem kontakt@robik.radom.pl lub telefonicznie: 508616661.

  2. Zmiany zlecane telefonicznie, będą wprowadzane wyłącznie po zweryfikowaniu Klienta jako właściciela konta.

Ceny towarów.

  1. Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu:

  • podawane są w złotych polskich,

  • zawierają podatek VAT,

  • nie zawierają informacji dotyczących ewentualnych opłat celnych,

  • nie zawierają informacji dotyczących kosztów dostawy.

  1. Koszty dostawy uwidocznione w Sklepie dotyczą wysyłek na terytorium Polski. Koszt dostawy poza terytorium Polski ustalane są indywidualnie.

  2. Sklep zastrzega sobie prawo do przeprowadzania akcji promocyjnych, wyprzedaży i wprowadzania w nich zmian zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulaminami. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.

  3. Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej.

  4. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. Aktualna tabela zawierająca informacje o kosztach dostawy dostępna jest w karcie produktu - zakładka Koszty wysyłki.

Czas realizacji zamówienia.

  1. Zamówienia realizujemy po potwierdzeniu przesyłki pobraniowej lub po zaksięgowaniu prawidłowej wpłaty na naszym rachunku bankowym. Aktualny status zamówienia dostępny jest po zalogowaniu na konto Klienta w zakładce "historia zamówień".

  2. Na terytorium Polski zamówienie może być dostarczone, według wyboru Klienta:

  • za pośrednictwem firmy kurierskiej lub do punktu odbioru (Paczka w Ruchu)

  • do Punktu Odbioru robik.radom.pl,

  1. Do krajów Unii Europejskiej zamówienie może być dostarczone przez firmę kurierską.

  2. Ze względu na rodzaj towarów, Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form dostawy, o czym Klient będzie poinformowany na Stronie produktowej.

  3. Sprawdzenie stanu przesyłki i określenie charakteru naruszenia lub zniszczenia opakowania dokonane w obecności kuriera, w tym sporządzenie protokołu szkody, ułatwi Sklepowi rozpatrzenie reklamacji.

Formy płatności. Rozpoczęcie realizacji zamówienia.

  1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski:

  • płatność przy odbiorze, realizacja zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procesu składania zamówienia,

  • przelew bankowy, przelew elektroniczny, karta płatnicza w jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych przez Sklep. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności, w przypadku przelewu bankowego - po wpłynięciu wpłaty na rachunek bankowy Sklepu.
    Dane potrzebne do przelewu:
    ROBIK Sp. z o.o.
    26-600 Radom
    ul. Marywilska 30
    Numer rachunku SANTANDER: PL 55 1090 2590 0000 0001 3726 6520 (SWIFT WBKPPLPP)

  1. Zamówienia z dostawą poza terytorium Polski mogą być opłacone poprzez przelew bankowy, przelew elektroniczny, karta płatnicza w jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych przez Sklep. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności, w przypadku przelewu bankowego - po wpłynięciu wpłaty na rachunek bankowy Sklepu.

  2. W przypadku wybranych towarów, Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form płatności za zamówienie, o czym Klient będzie poinformowany na Stronie produktowej.

Reklamacje.

  1. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu, Klient może zgłaszać pod adresem kontakt@robik.radom.pl W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

  2. Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad. W przypadku stwierdzenia wady towaru Klientowi przysługuje w szczególności uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru. Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, Klient może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży.
    W takim przypadku Klient powinien odesłać towar na adres Sklepu:

    ROBIK Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu, ul. Marywilska 30, 26-600 Radom

    Do odsyłanego towaru należy dołączyć potwierdzenie wpłaty lub dowód zakupu z opisem reklamacji.

  3. Sklep niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczka ekonomiczna), Sklep zwraca po rozpatrzeniu reklamacji zgodnie z procedurą opisaną w Dziale VIII Zwrot należności Klientom.

Prawo odstąpienia od umowy.

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia i powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając w/w czytelnie wypełnione oświadczenie na adres: ROBIK Sp. z o.o. ul. Marywilska 30, 26-600 Radom lub e-mail kontakt@robik.radom.pl, oraz dokonać zwrotu towaru do Sklepu.

  2. Zwracane towary muszą być kompletne. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Konsument powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  3. Prawo Konsumenta od odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:

    a. w którym przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

    b. w którym przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

    c. w którym przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wykonana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

    d. w przypadku zakupów w celu bezpośrednio związanym z działalnością gospodarczą.

  4. Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar w ciągu 14 (czternastu) dni zgodnie
    z zasadami opisanymi w Dziale VIII Zwrot należności Klientom.

  5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY PDF pdf.jpg

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY DOC doc.jpg

FORMULARZ WYMIANY PDF pdf.jpg

FORMULARZ WYMIANY DOC doc.jpg

Zwrot należności Klientom.

  1. Z zastrzeżeniem odpowiednich postanowień Ustawy o prawach konsumenta, w przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu, zwrot ten następuje nie później niż w terminie 14 dni.

  2. Jeżeli Klient dokonał płatności kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym zwrot należności następuje na rachunek bankowy podany przez Klienta.

  3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.

Dane osobowe.

  1. Składając zamówienie w Sklepie, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

  2. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

  3. W przypadku wyrażenia przez Klienta dodatkowej zgody dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep w celu informowania Klienta o nowych towarach, promocjach i usługach dostępnych w Sklepie.

  4. Klienci Sklepu mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia.

Postanowienia końcowe.

  1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a firmą ROBIK Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu, ul. Marywilska 30.

  2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.

  3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia lub innych dyspozycji Klienta, powstałe wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych. Sklep wykorzystuje pliki cookies do obserwacji sposobów użytkowania strony robik.radom.pl. Rodzaje plików cookie, z których korzysta Sklep to:

    Cookies sesji - działają tylko podczas przeglądania stron serwisu umożliwiając tym samym prawidłowe ich funkcjonowanie,

    a. Cookies trwałe - pozostają na komputerze po odwiedzeniu strony robik.radom.pl.

    b. Cookies podmiotów zewnętrznych - umożliwiają dostosowanie wyświetlanej strony do preferencji Klienta

    Klient ma możliwość korzystania ze strony internetowej bez wykorzystywania mechanizmu cookies, ale może to oznaczać, że niektóre funkcje lub usługi Sklepu nie będą działać poprawnie. Jeśli Klient nie wyraża zgody na korzystanie z plików cookies powinien, w dowolnym momencie, zaznaczyć w ustawieniach przeglądarki opcję odrzucania plików cookies lub sygnalizowania ich przesłania.

  4. Ewentualne spory pomiędzy Klientem będący Konsumentem, a Sklepem, zostaną poddane rozstrzygnięciu sądu właściwego zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 roku (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.).

  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta oraz przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

  6. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 roku do odwołania.

  7. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sklep, nie krótszym niż 7 dni od daty udostępnienia ich na stronie www.robik.radom.pl. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.

REGULAMIN ZAKUPÓW HURTOWYCH

Sklep Internetowy www.robik.radom.pl prowadzi sprzedaż hurtową za pośrednictwem sieci Internet.

Aby otrzymać dostęp do cen hurtowych należy zarejestrować się na stronie www.robik.radom.pl oraz przesłać na adres: hurt@robik.radom.pl dokumenty rejestrowe firmy (wpis do CEIDG, nr NIP). Po weryfikacji otrzymają Państwo dostęp do panelu sklepu z cenami hurtowymi.
Rejestracja wiąże się z akceptacją ogólnych warunków sprzedaży zawartych w niniejszym regulaminie. Rejestracja oznacza podanie swoich danych teleadresowych firmy niezbędnych do realizacji zamówienia oraz stworzenie loginu i hasła w celu logowania się na stronie. Rejestracja jest całkowicie bezpłatna.

Dane te będą wykorzystywane przez naszą firmę jedynie w celu realizacji zamówienia czyli do dostarczenia Klientowi przesyłki i dokonania rozliczeń i nie będą udostępnianie osobom trzecim.
W sprawach nie objętych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.

OFERTA

  1. Artykuły oferowane przez Sklep Internetowy www.robik.radom.pl są nowe. W przypadku otrzymania towaru z wadą fabryczną Klientowi przysługuje reklamacja w terminie 7 dni od otrzymania produktu.

  2. Wszystkie ceny towarów podajemy w cenach netto.

  3. Sklep www.robik.radom.pl zastrzega sobie prawo do dowolnych zmian cen produktów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia. Posiada on również prawo do usuwania i dodawania towarów do oferty, wprowadzania, odwoływania, jak i zmian akcji promocyjnych w dowolnym momencie.

  4. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

  1. Podstawą do realizacji złożonego przez Klienta zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza znajdującego się w końcowym etapie składania zamówienia. Wymagane jest prawidłowe wypełnienie wszystkich pól formularza.

  2. Zamówienia mogą być składane poprzez stronę www.robik.radom.pl lub telefonicznie pod nr 508616661.

  1. W przypadku podejrzeń o podanie nieprawdziwych danych Sprzedawca zastrzega sobie prawo do usunięcia zamówienia.

  1. Zamówienia są realizowane według kolejności ich otrzymania, aż do wyczerpania zapasów.

  2. Warunkiem zrealizowania zamówienia jest występowanie towaru w magazynie i/lub
    u dostawców sklepu.

  1. Klient jest informowany o stanie realizacji jego zamówienia. W razie braku danego produktu zostanie on uprzedzony o możliwości zmiany zamówienia, wydłużenia czasu dostawy lub anulowaniu zamówienia.

  1. Sprzedawca przyjmuje zamówienia 7 dni w tygodniu 24h/dobę w ciągu całego roku. Zamówienia złożone będą rozpatrywane pierwszego dnia roboczego od złożenia zamówienia.

  1. W wypadku braku zamówionego towaru w magazynach, klient będzie o tym niezwłocznie informowany. Może zdarzyć się, że niektóre artykuły prezentowane na stronie mogą być już wyprzedane za co serdecznie przepraszamy.

  1. Klient hurtowy nie ma możliwości wyboru koloru towaru, przedstawione zdjęcia pokazują aktualne wzory.

  2. Klient hurtowny nie ma możliwości zwrotu towaru.

  3. Po złożeniu zamówienia, do kupującego zostanie przesłane potwierdzenie o tym, że zamówienie zostało przyjęte.

  4. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.

FORMY PŁATNOŚCI

  1. Klienci z siedzibą oraz adresem dostawy na terenie Polski płacą należność za towar netto+podatek VAT i uiszczają kurierowi za pobraniem. Sprzedawca powiadomi Kupującego o kwocie i terminie dostawy drogą mailową. Koszt wysyłki pobraniowej wynosi 15 zł netto.

  2. Klienci spoza terenu Polski płacą z góry wartość towaru. Klienci posiadający europejski Numer Identyfikacji Podatkowej ponoszą koszty wartości towaru netto oraz przesyłki. Klienci nie posiadający europejskiego Numeru Identyfikacji Podatkowej ponoszą koszty wartości towaru netto + 23%VAT oraz koszty przesyłki.

  3. Koszty wysyłki zagranicznej ustalane są indywidualnie i w zależności od wagi przesyłki
    i miejsca docelowego. W celu określenia wysokości opłat Klient wysyła zapytanie do Sprzedającego w celu określenia tych kosztów przed złożeniem zamówienia,

WYSYŁKA I CZAS REALIZACJI

  1. Przesyłki wysyłane są na adres umieszczony w formularzu zamówienia firmą kurierską
    w terminie 24-72 godziny. Czas dostawy może wydłużyć się, gdy kurier nie zastanie nikogo pod podanym adresem, lub z innych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej. Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązaniem się przez firmy kurierskie.

  2. Obowiązkiem Klienta jest by przy odbiorze przesyłki dokładnie sprawdzić stan opakowania. Gdyby okazało się uszkodzone, koniecznie poproś kuriera o wypełnienie protokołu szkody
    i dokładne opisanie uszkodzeń oraz zabezpieczeń. Reklamacje dotyczące braku w towarze lub jego uszkodzenie w wyniku pracy firmy kurierskiej bez spisania protokołu szkody nie będą uwzględniane.

  3. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
    a - wad fabrycznych,
    b - niezgodności towaru z zawartym zamówieniem.

  4. W takim przypadku Klient proszony jest o skontaktowanie się z biurem obsługi klienta mailem na adres hurt@robik.radom.pl

  5. W przypadku odsyłania reklamowanego towaru należy dołączyć kopię faktury zakupowej. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

  6. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne u Sprzedawcy towary do wyboru. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.



POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Firma Robik zastrzega sobie prawo do:
    a. wycofania poszczególnych produktów z oferty
    b. wprowadzania nowych towarów do oferty
    c. przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży,
    d. anulowania zamówień klienta, które zostały błędnie wprowadzone do systemu sprzedażowego

  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego.

  3. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim.

  4. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego.

Nie zastosowanie się do w/w zasad będzie skutkowało zerwaniem współpracy oraz utratą możliwości wykorzystania zdjęć i opisów produktów.