Na tej stronie zamieszczamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Jeśli nie znalazłaś/eś tu odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy: robik.radom.pl/kontakt
Czas realizacji zamówienia
W soboty, niedziele oraz wszystkie czerwone kartki w kalendarzu odpoczywamy.
Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku w dni powszednie.
Większość zamówień opłaconych do godziny 14 pakujemy i przekazujemy kurierowi tego samego dnia.
Metody dostawy
Metody i koszty dostawy znajdziesz pod adresem: https://robik.radom.pl/koszty-wysylki
Koszty wysyłki różnią się i są zależne od wybranej firmy kurierskiej jak i formy płatności.
Odbiór osobisty
Odbiór osobisty możliwy jest wyłącznie w piątek w godzinach 12-17 po otrzymaniu wiadomości email potwierdzającej realizację zamówienia.
Prosimy o zasłanianie ust i nosa przy pomocy maseczki. Osoby bez maseczki nie będą obsługiwane.
Przesyłka zagraniczna
Dokładny koszt wysyłki zagranicznej wyświetli się w koszyku po wpisaniu adresu do wysyłki i jest zależny od kraju dostawy.
Orientacyjny koszt możesz sprawdzić na stronie: https://robik.radom.pl/content/koszty-wysylki#przesylki-zagraniczne
Sposoby płatności
Sposoby płatności znajdziesz pod adresem: https://robik.radom.pl/content/metody-platnosci
Jak dokonać zakupu?
1. Wejdź na stronę produktu, wybierz odpowiedni rozmiar, wpisz wybraną ilość a następnie kliknij "DODAJ DO KOSZYKA".
2. Jeśli do koszyka dodałeś wszystkie potrzebne przedmioty przejdź do kasy.
3. W koszyku możesz sprawdzić swoje zamówienie, zostawić nam uwagi do zamówienia oraz użyć kodu rabatowego.
4. W następnym kroku możesz się zarejestrować w naszym sklepie za pomocą adresu e-mail lub konta FB/Google.
Jeśli jesteś już zarejestrowany zaloguj się za pomocą adresu e-mail, konta Facebook lub Google.
5. Możesz również zrobić zakupy bez rejestracji.
Wypełnij dane: adres e-mail, imię i nazwisko, dane do wysyłki wraz z numerem telefonu, zaznacz akceptację regulaminu i kliknij zatwierdź dane.
6. Domyślnym dokumentem zakupu jest paragon.
Jeśli życzysz sobie FV wpisz numer NIP oraz nazwę firmy oraz zaznacz odpowiednią opcję w koszyku.
Następnie wybierz opcję dostawy.
7. Wybierz metodę płatności.
8. Po zaksięgowaniu płatności lub wybraniu przesyłki pobraniowej Państwa przesyłka przekazywana jest do pakowania.
9. Paczki wysyłamy od poniedziałku do piątku w dni powszednie.
10. Zamówienia złożone do godziny 13 w dni robocze pakowane są najczęściej tego samego dnia.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub poprzez nasz formularz
Jak dobrać rozmiar?
Żeby trafnie określić rozmiar, zmierz odzież aktualnie używaną i porównaj wymiary z danymi podanymi w tabeli rozmiarów.
Pamiętaj większość firm posiada własne rozmiarówki, które mogą się od siebie różnić.
Naszą rozmiarówkę chwali sobie zdecydowana większość naszych klientów i dlatego często do nas wracają po kolejne zakupy.
Gdzie znajdę tabelę wymiarów?
Tabela wymiarów znajduje się na stronie produktu pod rozmiarem wyświetlanego produktu.
Czy mogę zwrócić produkt?
Zamówiłeś zły rozmiar, towar nie spełnia Twoich oczekiwań? Masz 30 dni na odstąpienie od umowy.
Pamiętaj, żeby zwrócić produkt w takim stanie w jakim go otrzymałaś/eś.
W jakim czasie mogę dokonać zwrotu/wymiany?
Na dokonanie zwrotu lub wymiany masz 30 dni od otrzymania zamówienia.
[html-box id="1"]
Nie masz czasu na ręczne wypełnianie druczków na poczcie, możesz skorzystać z wygodnych zwrotów.
Skorzystaj z formularza, wypełnij dane, opłać zwrot szybkim przelewem i zanieś paczkę do jednego z punktów odbioru.
Zwrot możesz nadać bez etykiety w najbliższym Paczkomacie InPost lub punktach Innmedio, 1 minute, Relay oraz oddziałach DHL.
Jeśli wydrukujesz etykietę zwrot możesz nadać w sklepach Żabka, Kaufland, ABC, Stokrotka, Euro Sklep, Lewiatan, Groszek, API, Innmedio, 1 minute, Relay oraz oddziałach DHL
Jak złożyć reklamację?
W celu weryfikacji naszej pomyłki/błędu lub wady produktu prosimy o przesłanie zdjęcia otrzymanych przedmiotów oraz wypełnienie i odesłanie w formie elektronicznej formularza reklamacyjnego na adres: kontakt@robik.radom.pl
Po potwierdzeniu podejmiemy dalsze czynności reklamacyjne.
Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania poprawnego zgłoszenia reklamacyjnego.
Jak otrzymać dostęp do cen hurtowych?
Aby otrzymać dostęp do cen hurtowych należy zarejestrować się na stronie www.robik.radom.pl oraz przesłać na adres: hurt@robik.radom.pl dokumenty rejestrowe firmy (wpis do CEIDG, nr NIP). Po weryfikacji otrzymają Państwo dostęp do panelu sklepu z cenami hurtowymi. Rejestracja wiąże się z akceptacją ogólnych warunków sprzedaży zawartych w niniejszym regulaminie sklepu. Rejestracja oznacza podanie swoich danych teleadresowych firmy niezbędnych do realizacji zamówienia oraz stworzenie loginu i hasła w celu logowania się na stronie. Rejestracja jest całkowicie bezpłatna.