Na tej stronie zamieszczamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Jeśli nie znalazłaś/eś tu odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy: robik.radom.pl/kontakt

Czas realizacji zamówienia

W soboty, niedziele oraz wszystkie czerwone kartki w kalendarzu odpoczywamy.

Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku w dni powszednie.

Większość zamówień opłaconych do godziny 14 pakujemy i przekazujemy kurierowi tego samego dnia.

1

Metody dostawy

Metody i koszty dostawy znajdziesz pod adresem: https://robik.radom.pl/content/koszty-wysylki

Koszty wysyłki różnią się i są zależne od wybranej firmy kurierskiej jak i formy płatności.

1

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty możliwy jest wyłącznie w piątek w godzinach 12-17 po otrzymaniu wiadomości email potwierdzającej realizację zamówienia.
Prosimy o zasłanianie ust i nosa przy pomocy maseczki. Osoby bez maseczki nie będą obsługiwane.

0

Przesyłka zagraniczna

Dokładny koszt wysyłki zagranicznej wyświetli się w koszyku po wpisaniu adresu do wysyłki i jest zależny od kraju dostawy.

Orientacyjny koszt możesz sprawdzić na stronie:  https://robik.radom.pl/content/koszty-wysylki#przesylki-zagraniczne

0

Sposoby płatności

Sposoby płatności znajdziesz pod adresem: https://robik.radom.pl/content/metody-platnosci

1

Jak dokonać zakupu?

1. Wejdź na stronę produktu, wybierz odpowiedni rozmiar, wpisz wybraną ilość a następnie kliknij "DODAJ DO KOSZYKA".

2. Jeśli do koszyka dodałeś wszystkie potrzebne przedmioty przejdź do kasy.

3. W koszyku możesz sprawdzić swoje zamówienie, zostawić nam uwagi do zamówienia oraz użyć kodu rabatowego.

4. W następnym kroku możesz się zarejestrować w naszym sklepie za pomocą adresu e-mail lub konta FB/Google.
Jeśli jesteś już zarejestrowany zaloguj się za pomocą adresu e-mail, konta Facebook lub Google.



5. Możesz również zrobić zakupy bez rejestracji.
Wypełnij dane: adres e-mail, imię i nazwisko, dane do wysyłki wraz z numerem telefonu, zaznacz akceptację regulaminu i kliknij zatwierdź dane.



6. Domyślnym dokumentem zakupu jest paragon.
Jeśli życzysz sobie FV wpisz numer NIP oraz nazwę firmy oraz zaznacz odpowiednią opcję w koszyku.
Następnie wybierz opcję dostawy.

7. Wybierz metodę płatności.

8. Po zaksięgowaniu płatności lub wybraniu przesyłki pobraniowej Państwa przesyłka przekazywana jest do pakowania.

9. Paczki wysyłamy od poniedziałku do piątku w dni powszednie.

10. Zamówienia złożone do godziny 13 w dni robocze pakowane są najczęściej tego samego dnia.

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub poprzez nasz formularz

2

Pokaż wszystkie

Jak dobrać rozmiar?

Żeby trafnie określić rozmiar, zmierz odzież aktualnie używaną i porównaj wymiary z danymi podanymi w tabeli rozmiarów.
Pamiętaj większość firm posiada własne rozmiarówki, które mogą się od siebie różnić.
Naszą rozmiarówkę chwali sobie zdecydowana większość naszych klientów i dlatego często do nas wracają po kolejne zakupy.

0

Gdzie znajdę tabelę wymiarów?

Tabela wymiarów znajduje się na stronie produktu pod rozmiarem wyświetlanego produktu. 

1

Czy mogę zwrócić produkt?

Zamówiłeś zły rozmiar, towar nie spełnia Twoich oczekiwań? Masz 30 dni na odstąpienie od umowy.

Pamiętaj, żeby zwrócić produkt w takim stanie w jakim go otrzymałaś/eś.

0

W jakim czasie mogę dokonać zwrotu/wymiany?

Na dokonanie zwrotu lub wymiany masz 30 dni od otrzymania zamówienia.

[html-box id="1"]

Nie masz czasu na ręczne wypełnianie druczków na poczcie, możesz skorzystać z wygodnych zwrotów.
Skorzystaj z formularza, wypełnij dane, opłać zwrot szybkim przelewem i zanieś paczkę do jednego z punktów odbioru.
Zwrot możesz nadać bez etykiety w najbliższym Paczkomacie InPost lub punktach Innmedio, 1 minute, Relay oraz oddziałach DHL.
Jeśli wydrukujesz etykietę zwrot możesz nadać w sklepach Żabka, Kaufland, ABC, Stokrotka, Euro Sklep, Lewiatan, Groszek, API, Innmedio, 1 minute, Relay oraz oddziałach DHL

0

Jak złożyć reklamację?

W celu weryfikacji naszej pomyłki/błędu lub wady produktu prosimy o przesłanie zdjęcia otrzymanych przedmiotów oraz wypełnienie i odesłanie w formie elektronicznej formularza reklamacyjnego na adres: kontakt@robik.radom.pl
Po potwierdzeniu podejmiemy dalsze czynności reklamacyjne.
Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania poprawnego zgłoszenia reklamacyjnego.

FORMULARZ REKLAMACYJNY PDF
            pdf.jpg

FORMULARZ REKLAMACYJNY DOC
              doc.jpg

1

Jak otrzymać dostęp do cen hurtowych?

Aby otrzymać dostęp do cen hurtowych należy zarejestrować się na stronie www.robik.radom.pl oraz przesłać na adres: hurt@robik.radom.pl dokumenty rejestrowe firmy (wpis do CEIDG, nr NIP). Po weryfikacji otrzymają Państwo dostęp do panelu sklepu z cenami hurtowymi. Rejestracja wiąże się z akceptacją ogólnych warunków sprzedaży zawartych w niniejszym regulaminie sklepu. Rejestracja oznacza podanie swoich danych teleadresowych firmy niezbędnych do realizacji zamówienia oraz stworzenie loginu i hasła w celu logowania się na stronie. Rejestracja jest całkowicie bezpłatna.

1

Cookies

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie . Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

Zarządzanie plikami cookies

O Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.