Czas realizacji zamówienia

W soboty, niedziele oraz wszystkie czerwone kartki w kalendarzu odpoczywamy.

Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku w dni powszednie.

Większość zamówień opłaconych do godziny 14 pakujemy i przekazujemy kurierowi tego samego dnia.

1

Metody dostawy

Metody i koszty dostawy znajdziesz pod adresem: https://robik.radom.pl/content/koszty-wysylki

Koszty wysyłki różnią się i są zależne od wybranej firmy kurierskiej jak i formy płatności.

1

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty możliwy jest wyłącznie w piątek w godzinach 12-17 po otrzymaniu wiadomości email potwierdzającej realizację zamówienia.
Prosimy o zasłanianie ust i nosa przy pomocy maseczki. Osoby bez maseczki nie będą obsługiwane.

0

Przesyłka zagraniczna

Dokładny koszt wysyłki zagranicznej wyświetli się w koszyku po wpisaniu adresu do wysyłki i jest zależny od kraju dostawy.

Orientacyjny koszt możesz sprawdzić na stronie:  https://robik.radom.pl/content/koszty-wysylki#przesylki-zagraniczne

0

Sposoby płatności

Sposoby płatności znajdziesz pod adresem: https://robik.radom.pl/content/metody-platnosci

1

Jak dokonać zakupu?

1. Wejdź na stronę produktu, wybierz odpowiedni rozmiar, wpisz wybraną ilość a następnie kliknij "DODAJ DO KOSZYKA".

2. Jeśli do koszyka dodałeś wszystkie potrzebne przedmioty przejdź do kasy.

3. W koszyku możesz sprawdzić swoje zamówienie, zostawić nam uwagi do zamówienia oraz użyć kodu rabatowego.

4. W następnym kroku możesz się zarejestrować w naszym sklepie za pomocą adresu e-mail lub konta FB/Google.
Jeśli jesteś już zarejestrowany zaloguj się za pomocą adresu e-mail, konta Facebook lub Google.



5. Możesz również zrobić zakupy bez rejestracji.
Wypełnij dane: adres e-mail, imię i nazwisko, dane do wysyłki wraz z numerem telefonu, zaznacz akceptację regulaminu i kliknij zatwierdź dane.



6. Domyślnym dokumentem zakupu jest paragon.
Jeśli życzysz sobie FV wpisz numer NIP oraz nazwę firmy oraz zaznacz odpowiednią opcję w koszyku.
Następnie wybierz opcję dostawy.

7. Wybierz metodę płatności.

8. Po zaksięgowaniu płatności lub wybraniu przesyłki pobraniowej Państwa przesyłka przekazywana jest do pakowania.

9. Paczki wysyłamy od poniedziałku do piątku w dni powszednie.

10. Zamówienia złożone do godziny 13 w dni robocze pakowane są najczęściej tego samego dnia.

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub poprzez nasz formularz

2

Czy mogę zapłacić w Euro?

Tak, ceny produktów w sklepie ROBiK aktualizowane są codziennie według średniego kursu z Narodowego Banku Polskiego.
Numer rachunku do wpłaty w walucie Euro znajdziesz pod adresem: https://robik.radom.pl/content/metody-platnosci
lub w wiadomości potwierdzającej wpłatę.

1

Czy mogę zapłacić kurierowi przy odbiorze?

Tak. Żeby zapłacić kurierowi w podsumowaniu zakupu wybierz opcję płatności Kurier pobranie.

Za zamówienie zapłacisz kurierowi kartą lub gotówką przy odbiorze.

Wszystkie sposoby płatności znajdziesz na stronie: https://robik.radom.pl/content/metody-platnosci

1

Niedokończona płatność

Jeśli z jakiegoś powodu Twoja płatność została odrzucona lub przerwana, możesz ją ponowić.

Mamy na to trzy sposoby:

  1. 1. Przejdź na stronę https://robik.radom.pl/historia-zamowien
    Wybierz zamówienie które oczekuje na płatność, a następnie kliknij Spróbuj ponownie - zostaniesz przeniesiony do bramki płatniczej, postępuj zgodnie z instrukcjami.

    historia-zamowien



  2. 2. Po wybraniu szybkich płatności na adres e-mail który podałaś/eś w zamówieniu została wysłana wiadomość ze statusem płatności.
    Kliknij Status transakcji a następnie Kontynuuj, zostaniesz przeniesiona/y na stronę bramki płatniczej, gdzie będzie można dokończyć płatność.





  3. 3. W każdej chwili zamówienie możesz opłacić zwykłym przelewem na nasze konto.
    Dane do wpłaty:

    ROBIK Sp. z o.o.
    26-600 Radom, ul Marywilska 30

    Numer rachunku do wpłat w PLN:
    SANTANDER: PL 55 1090 2590 0000 0001 3726 6520

    Jeśli wybrałeś walutę EURO:
    Numer rachunku do wpłat w walucie EURO:
    MBANK: 
    SWIFT BREXPLPWMBK 08 1140 2004 0000 3112 1838 9428

    Pamiętaj żeby w tytule przelewu wpisać numer zamówienia - jest to ważne przy automatycznym księgowaniu wpłat.

1

Czy produkt można zwrócić lub wymienić?

Tak, jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z produktu, możesz go zwrócić lub wymienić w ciągu 30 dni od daty zakupu. Wszystkie szczegóły dotyczące procedury zwrotu lub wymiany znajdziesz na naszej stronie internetowej.

0

Cookies

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie . Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

Zarządzanie plikami cookies

O Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.