Czas realizacji zamówienia
W soboty, niedziele oraz wszystkie czerwone kartki w kalendarzu odpoczywamy.
Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku w dni powszednie.
Większość zamówień opłaconych do godziny 14 pakujemy i przekazujemy kurierowi tego samego dnia.
Metody dostawy
Metody i koszty dostawy znajdziesz pod adresem: https://robik.radom.pl/koszty-wysylki
Koszty wysyłki różnią się i są zależne od wybranej firmy kurierskiej jak i formy płatności.
Odbiór osobisty
Odbiór osobisty możliwy jest wyłącznie w piątek w godzinach 12-17 po otrzymaniu wiadomości email potwierdzającej realizację zamówienia.
Prosimy o zasłanianie ust i nosa przy pomocy maseczki. Osoby bez maseczki nie będą obsługiwane.
Przesyłka zagraniczna
Dokładny koszt wysyłki zagranicznej wyświetli się w koszyku po wpisaniu adresu do wysyłki i jest zależny od kraju dostawy.
Orientacyjny koszt możesz sprawdzić na stronie: https://robik.radom.pl/content/koszty-wysylki#przesylki-zagraniczne
Sposoby płatności
Sposoby płatności znajdziesz pod adresem: https://robik.radom.pl/content/metody-platnosci
Jak dokonać zakupu?
1. Wejdź na stronę produktu, wybierz odpowiedni rozmiar, wpisz wybraną ilość a następnie kliknij "DODAJ DO KOSZYKA".
2. Jeśli do koszyka dodałeś wszystkie potrzebne przedmioty przejdź do kasy.
3. W koszyku możesz sprawdzić swoje zamówienie, zostawić nam uwagi do zamówienia oraz użyć kodu rabatowego.
4. W następnym kroku możesz się zarejestrować w naszym sklepie za pomocą adresu e-mail lub konta FB/Google.
Jeśli jesteś już zarejestrowany zaloguj się za pomocą adresu e-mail, konta Facebook lub Google.
5. Możesz również zrobić zakupy bez rejestracji.
Wypełnij dane: adres e-mail, imię i nazwisko, dane do wysyłki wraz z numerem telefonu, zaznacz akceptację regulaminu i kliknij zatwierdź dane.
6. Domyślnym dokumentem zakupu jest paragon.
Jeśli życzysz sobie FV wpisz numer NIP oraz nazwę firmy oraz zaznacz odpowiednią opcję w koszyku.
Następnie wybierz opcję dostawy.
7. Wybierz metodę płatności.
8. Po zaksięgowaniu płatności lub wybraniu przesyłki pobraniowej Państwa przesyłka przekazywana jest do pakowania.
9. Paczki wysyłamy od poniedziałku do piątku w dni powszednie.
10. Zamówienia złożone do godziny 13 w dni robocze pakowane są najczęściej tego samego dnia.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub poprzez nasz formularz
Czy mogę zapłacić w Euro?
Tak, ceny produktów w sklepie ROBiK aktualizowane są codziennie według średniego kursu z Narodowego Banku Polskiego.
Numer rachunku do wpłaty w walucie Euro znajdziesz pod adresem: https://robik.radom.pl/content/metody-platnosci
lub w wiadomości potwierdzającej wpłatę.
Czy mogę zapłacić kurierowi przy odbiorze?
Tak. Żeby zapłacić kurierowi w podsumowaniu zakupu wybierz opcję płatności Kurier pobranie.
Za zamówienie zapłacisz kurierowi kartą lub gotówką przy odbiorze.
Wszystkie sposoby płatności znajdziesz na stronie: https://robik.radom.pl/content/metody-platnosci
Niedokończona płatność
Jeśli z jakiegoś powodu Twoja płatność została odrzucona lub przerwana, możesz ją ponowić.
Mamy na to trzy sposoby:
- 1. Przejdź na stronę https://robik.radom.pl/historia-zamowien
Wybierz zamówienie które oczekuje na płatność, a następnie kliknij Spróbuj ponownie - zostaniesz przeniesiony do bramki płatniczej, postępuj zgodnie z instrukcjami. - 2. Po wybraniu szybkich płatności na adres e-mail który podałaś/eś w zamówieniu została wysłana wiadomość ze statusem płatności.
Kliknij Status transakcji a następnie Kontynuuj, zostaniesz przeniesiona/y na stronę bramki płatniczej, gdzie będzie można dokończyć płatność. - 3. W każdej chwili zamówienie możesz opłacić zwykłym przelewem na nasze konto.
Dane do wpłaty:
ROBIK Sp. z o.o.
26-600 Radom, ul Marywilska 30Numer rachunku do wpłat w PLN:
SANTANDER: PL 55 1090 2590 0000 0001 3726 6520
Jeśli wybrałeś walutę EURO:
Numer rachunku do wpłat w walucie EURO:
MBANK: SWIFT BREXPLPWMBK 08 1140 2004 0000 3112 1838 9428Pamiętaj żeby w tytule przelewu wpisać numer zamówienia - jest to ważne przy automatycznym księgowaniu wpłat.
Czy produkt można zwrócić lub wymienić?
Tak, jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z produktu, możesz go zwrócić lub wymienić w ciągu 30 dni od daty zakupu. Wszystkie szczegóły dotyczące procedury zwrotu lub wymiany znajdziesz na naszej stronie internetowej.