Czas realizacji zamówienia
W soboty, niedziele oraz wszystkie czerwone kartki w kalendarzu odpoczywamy.
Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku w dni powszednie.
Większość zamówień opłaconych do godziny 14 pakujemy i przekazujemy kurierowi tego samego dnia.
Metody dostawy
Metody i koszty dostawy znajdziesz pod adresem: https://robik.radom.pl/koszty-wysylki
Koszty wysyłki różnią się i są zależne od wybranej firmy kurierskiej jak i formy płatności.
Odbiór osobisty
Odbiór osobisty możliwy jest wyłącznie w piątek w godzinach 12-16 po otrzymaniu wiadomości email potwierdzającej realizację zamówienia.
Prosimy o zasłanianie ust i nosa przy pomocy maseczki. Osoby bez maseczki nie będą obsługiwane.
Przesyłka zagraniczna
Dokładny koszt wysyłki zagranicznej wyświetli się w koszyku po wpisaniu adresu do wysyłki i jest zależny od kraju dostawy.
Orientacyjny koszt możesz sprawdzić na stronie: https://robik.radom.pl/content/koszty-wysylki#przesylki-zagraniczne
Sposoby płatności
Sposoby płatności znajdziesz pod adresem: https://robik.radom.pl/content/metody-platnosci
Jak dokonać zakupu?
1. Wejdź na stronę produktu, wybierz odpowiedni rozmiar, wpisz wybraną ilość a następnie kliknij "DODAJ DO KOSZYKA".
2. Jeśli do koszyka dodałeś wszystkie potrzebne przedmioty przejdź do kasy.
3. W koszyku możesz sprawdzić swoje zamówienie, zostawić nam uwagi do zamówienia oraz użyć kodu rabatowego.
4. W następnym kroku możesz się zarejestrować w naszym sklepie za pomocą adresu e-mail lub konta FB/Google.
Jeśli jesteś już zarejestrowany zaloguj się za pomocą adresu e-mail, konta Facebook lub Google.
5. Możesz również zrobić zakupy bez rejestracji.
Wypełnij dane: adres e-mail, imię i nazwisko, dane do wysyłki wraz z numerem telefonu, zaznacz akceptację regulaminu i kliknij zatwierdź dane.
6. Domyślnym dokumentem zakupu jest paragon.
Jeśli życzysz sobie FV wpisz numer NIP oraz nazwę firmy oraz zaznacz odpowiednią opcję w koszyku.
Następnie wybierz opcję dostawy.
7. Wybierz metodę płatności.
8. Po zaksięgowaniu płatności lub wybraniu przesyłki pobraniowej Państwa przesyłka przekazywana jest do pakowania.
9. Paczki wysyłamy od poniedziałku do piątku w dni powszednie.
10. Zamówienia złożone do godziny 13 w dni robocze pakowane są najczęściej tego samego dnia.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub poprzez nasz formularz
Czy mogę zapłacić w Euro?
Tak, ceny produktów w sklepie ROBiK aktualizowane są codziennie według średniego kursu z Narodowego Banku Polskiego.
Numer rachunku do wpłaty w walucie Euro znajdziesz pod adresem: https://robik.radom.pl/content/metody-platnosci
lub w wiadomości potwierdzającej wpłatę.
Czy mogę zapłacić kurierowi przy odbiorze?
Tak. Żeby zapłacić kurierowi w podsumowaniu zakupu wybierz opcję płatności Kurier pobranie.
Za zamówienie zapłacisz kurierowi kartą lub gotówką przy odbiorze.
Wszystkie sposoby płatności znajdziesz na stronie: https://robik.radom.pl/content/9-metody-platnosci
Niedokończona płatność
Jeśli z jakiegoś powodu Twoja płatność została odrzucona lub przerwana, możesz ją ponowić.
Mamy na to trzy sposoby:
- 1. Przejdź na stronę https://robik.radom.pl/historia-zamowien
Wybierz zamówienie które oczekuje na płatność, a następnie kliknij Spróbuj ponownie - zostaniesz przeniesiony do bramki płatniczej, postępuj zgodnie z instrukcjami. - 2. Po wybraniu szybkich płatności na adres e-mail który podałaś/eś w zamówieniu została wysłana wiadomość ze statusem płatności.
Kliknij Status transakcji a następnie Kontynuuj, zostaniesz przeniesiona/y na stronę bramki płatniczej, gdzie będzie można dokończyć płatność. - 3. W każdej chwili zamówienie możesz opłacić zwykłym przelewem na nasze konto.
Dane do wpłaty:
ROBIK Sp. z o.o.
26-600 Radom, ul Marywilska 30Numer rachunku do wpłat w PLN:
SANTANDER: PL 55 1090 2590 0000 0001 3726 6520
Jeśli wybrałeś walutę EURO:
Numer rachunku do wpłat w walucie EURO:
MBANK: SWIFT BREXPLPWMBK 08 1140 2004 0000 3112 1838 9428Pamiętaj żeby w tytule przelewu wpisać numer zamówienia - jest to ważne przy automatycznym księgowaniu wpłat.
Czy produkt można zwrócić lub wymienić?
Tak, jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z produktu, możesz go zwrócić lub wymienić w ciągu 30 dni od daty zakupu. Wszystkie szczegóły dotyczące procedury zwrotu lub wymiany znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Czy mogę otrzymać fakturę za zakupy jako osoba prywatna?
Zakupy dokonywane przez osoby prywatne (bez podania NIP) dokumentowane są zgodnie z przepisami podatkowymi za pomocą paragonu fiskalnego.
-
Paragon jest pełnoprawnym dowodem zakupu – możesz na jego podstawie składać reklamację, zwrot lub korzystać z gwarancji.
-
Faktura VAT wystawiana jest wyłącznie dla zakupów firmowych, przy których w momencie składania zamówienia podano numer NIP.
-
Jeśli kupujesz jako osoba prywatna, otrzymasz paragon imienny.